سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید انواع آغوشی نوزاد

آغوشی نوزاد به هر بزرگ‌سالی اجازه می‌دهد تا با تلاش کم و افزایش راحتی نوزاد را به‌طور ایمن حرکت دهد. تسمه‌ها، روکش‌ها و آغوشی های نوزاد، نوزاد شما را دقیقاً در کنار بدن شما نگه می‌دارند و از رحم تقلید می‌کنند تا به آرامش و آرامش او کمک کنند. کوله‌پشتی‌ها و برخی از کریرها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که استفاده کنندگان را بدون دست نگه می‌دارند. از میان طیف گسترده‌ای از تسمه‌ها، بسته‌بندی‌ها، کوله‌پشتی‌ها و لوازم جانبی انتخاب کنید که امکان حمل و نقل ایمن نوزاد و راحتی را بدون فدا کردن سبک و راحتی فراهم می‌کند.

اگر از دستورالعمل‌های ایمنی پیروی کنید، یک بند بچه معمولاً یک آغوشی نوزاد یک‌شانه ساخته شده از پارچه نرم می‌تواند راهی مطمئن برای حمل نوزاد باشد. اما زنجیر بچه می‌تواند خطر خفگی برای نوزاد به‌ویژه آن‌هایی که کمتر از 4 ماه سن دارند باشد.

نوزادان ماهیچه های گردن نسبتا ضعیفی دارند و در چند ماه اول پس از تولد نمی توانند سر خود را کنترل کنند. اگر پارچه زنجیر یا بدن شما به بینی و دهان کودک فشار بیاورد، ممکن است کودک نتواند نفس بکشد. این می تواند به سرعت منجر به خفگی شود. بند بچه همچنین می تواند آغوشی نوزاد را به شکل C در حالت فر نگه دارد و نفس کشیدن را برای کودک سخت می کند.

اگر از بند بچه استفاده می کنید:

دستورالعمل ها را بخوان. قبل از اینکه کودکتان را در آن قرار دهید، حداقل وزن بند بچه را دوباره بررسی کنید.

راه های هوایی کودک خود را بدون انسداد نگه دارید. مطمئن شوید که صورت کودک توسط زنجیر یا بدن شما پوشانده نشده است و همیشه برای شما قابل مشاهده است.

هنگام خم شدن احتیاط کنید. اگر در حالی که آغوشی نوزاد خود را در بند نگه دارید، چیزی را برمی دارید، به جای کمر، از زانوها خم شوید. این کمک می کند تا کودک شما به طور ایمن در زنجیر قرار بگیرد.

نسبت به سایش و پارگی هوشیار باشید. پارگی درزها و بست های زنجیر را بررسی کنید.