سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش انواع آغوشی نوزاد

بهترین موقعیت برای داشتن یک خواب مطمئن ، پشت صاف است ، اما در برخی موارد می توان بالا تنه کودک را بالا برد ، به ویژه هنگامی که سرماخوردگی دارد و در تنفس مشکل دارد یا هنگامی که از نارسایی رنج می برد ، می تواند مفید باشد. در این مورد ، اکیداً توصیه می شود از بالش یا حوله رول شده در زیر تشک استفاده نکنید. به جای هواپیمای شیب دار ، لوازم جانبی کاملاً ایمن که مخصوص راحتی کودکان نوپا طراحی شده است ، انتخاب کنید. هواپیمای شیب دار تمایل ایده آل را برای نوزاد ارائه می دهد و ایمنی او را هنگام خواب تضمین می کند.

منافع هواپیمای شیب دار چیست؟

سطح شیب دار از مواد مشابه تشک (فوم پلی اورتان یا فوم حافظه) ساخته شده است ، این امر باعث می شود بالاتنه بدن کودک تا 15 درجه کج شود ، تمایل کافی برای تنفس بهتر در هنگام سرماخوردگی و محدود کردن برگشت خون بعد از گرفتن بطری شیب 15 درجه کافی است و به کودک اجازه می دهد تا در رختخواب خود به خوبی قرار گیرد. با تمایل بیشتر ، کودک می تواند به پای تخت ختم شود ... بالش شیب دار باید روی تشک قرار گیرد و کاملا با اندازه تخت مطابقت داشته باشد.

هنگام مسافرت با تعداد زیادی آغوشی مادربزرگ ، کودک خود را سالم و سالم نگه دارید. آغوشی های مسافرتی سرمایه گذاری بزرگی برای خانواده های دارای فرزندان خردسال است زیرا همه هتل ها یا اقامتگاه ها نمی توانند آغوشی نوزاد برای نوزادان یا تخت هایی با اندازه مناسب برای کودک شما داشته باشند.

اگر در سال چندین بار به سنگاپور رفت و آمد می کنید ، آغوشی به کودک شما حس آشنایی می دهد ، زیرا به او فضایی برای خوابیدن می دهد که برایش راحت و آشنا است. هنگامی که کودک شما راحت تر در تختخواب مسافرتی راحت می خوابد ، اطمینان حاصل می کند که چرخه خواب او در طول سفر مختل نمی شود.

http://holderbaby11.deyblog.ir/